Podstawowe wskazówki SEO

Linkowanie zewnętrzne to jeden z kluczowych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce Google. Dużą wagę przykładają do niego pozycjonerzy, wiedzą oni bowiem jak wielką ma siłę. Jednocześnie nieprawidłowo wybrane linki mogą danej stronie zaszkodzić - zrzucić ją z wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, a nawet zupełnie wyrzucić z indeksu Google.

  Jak zabrać się za linkowanie zewnętrzne, by czerpać z niego same korzyści? Źródła dobrej jakości linków Pozyskiwanie linków to proces długotrwały i musi być prowadzony regularnie. Należy cały czas posiadać rękę na pulsie i sprawdzać, jaki wpływ na widoczność witryny w wyszukiwarce mają wykonywane przez nas działania. Nie warto więc zabierać się do tej pracy własną pracą - chyba że masz do tego odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Szukanie dobrej jakości stron zajmie Ci wiele czasu i może nie przełożyć się na dużą poprawę pozycji Twojej strony. Ale mamy dla Ciebie inne rozwiązanie. W internecie znajdziesz wiele różnorakich platform, które wykonały część pracy za Ciebie. Zebrały one większość miejsc, z których możesz uzyskać linki i uporządkowały je pod względem jakości. Wystarczy więc, że założysz darmowe konto w takich sklepie, a zyskasz dostęp do tyś. różnych witryn z możliwością dodawania odnośników. Przy tym możliwy jest wybór formy linkowania - może zamieścić odnośnik w istniejącym tekście albo także wytworzyć własny tekst od nowa i to w nim zawrzeć link. Na co zwrócić uwagę przy wyborze linków? Na początku najlepiej ograniczyć sobie tematykę. Szukaj portali z branży podobnej do Twojej, a Google z pewnością to doceni. Niemniej jednak nie musisz wybierać wyłącznie takich miejsc. Na poprawę widoczności w wyszukiwarce wpłyną także odnośniki z witryn ogólnych, na przykład. serwisów informacyjnych konkretnych miast. To też odpowiedni sposób, aby promować swoje usługi lokalne. Oprócz tematyki istotne będą jeszcze inne czynniki. Pozyskiwanie linków zacznij od sprawdzenia, czy strona wypracowała sobie wysoki Page Rank a także wskaźnik Trust Flow. Przeanalizuj również wielkość ruchu na stronie w miesiącu. Im wyższa, tym całkiem dobrze dla Ciebie. Warto zobaczyć: SEO sklep.